We hebben het reuze naar ons zin gehad, het was precies wat we zochten als verblijf. Een volgende keer blijven we wel wat langer want een week is eigenlijk te kort.
Bedankt voor de hulp bij het omruilen van de auto. Het was ook erg fijn dat we op zondag nog in Garden 1 terecht konden! Verder (we zeiden het al) zijn we ook onder de indruk van hoe goed jullie alles onderhouden.
Groeten,
Nathalie en Mike
Nathalie en Mike
27 Oct 2011 Nederland